top of page
Search

LADY D. חיים של עוצמה,כאב והרבה סטייל

אם נולדת לפני שנות ה-2000 סביר להניח שכל סרטי דיסני וספרים למינהם סיפרו לך על נסיכות ונסיכים, על איך הם חיו באושר ואושר וחייה של נסיכה הן מושלמים.

בעשור האחרון, לאט לאט מראים לנו שהמציאות של הסרטים והספרים היא לא אמיתית וגם לא משהו לשאוף אליו.

נשים עוצמתיות מראות לנו דרך אחרת לחיות חיי אושר ולאו דווקא עושר.

גם במדינות בהן עדיין קיימים מלכים ומלכות, נסיכים ונסיכות אנו מבינות שבסופו של יום יש להם חיים כמוני וכמוך,בעיקר בתחושות ברגשות ובאתגרים למינהם שהחיים מביאים.

את הסיפור של ליידי די הלוא היא הנסיכה דיאנה, שמתה בנסיבות עצובות למדי שמעתי לא פעם בסיפורי התקשורת, במאמרים על חייה, בתמונות על הסטייל שלה ועל מעשיה הטובים בעולם.

אבל לא מזמן נחשפתי לסדרת הדוקו עליה בנטפליקס ושעה וחצי שהשאירו אותי מרותקת למסך משלל סיבות:

הסיבה הראשונה היא על כמה החיים שלה היו מלאים בסבל וכאב - הבולמיה,ההתנהגות של צ'ארלס כלפיה, החרדות, ניסיונות האובדנות וכו'.נשארתי פעורת פה לנוכח השיתוף הכנה והפתוח שלה לרגשות הכי עמוקים שבתוכה.

הסיבה השניה :לצד אימהות,נישואים בלי אהבה, והמון תקשורות שרדפה אחריה לכל מקום איכשהו היא הצליחה לחייך ולתת לעולם תחושה שהיא בשליטה מה שלא היה נכון לחלוטין.אך עזר לה בהמשך להיות מודל להשפעה על נשים,על אומץ ועל התמודדות.

סיבה שלישית: עשיית טוב לעולם, הרצון שלה לתת, האהבה שלה לילדים וראיית הקושי והסבל בעולם הביאו אותה לתרום ולהיות נוכחת במדינות עולם שלישי. כניראה סוג של הזדהות עם הסבל הפרטי שלה הביא אותה לקחת חלק פעיל ומשמעותי ובכך לתת משהו ממנה.

סיבה רביעית: הסטייל הייחודי שלה, שדובר ונסקר וגם נחקר בכל מקום, סגנון אישי ומרשים שלא הראה את התחושות שהיא חוותה בתוך שמלת ערב מדהימה מלווה באיפור ושיער ללא רבב.

דיאנה הפגינה צבעוניות,מגוון רחב של אאוטפיטים שלגמרי היו עובדים גם היום.

גם שמלות ערב בלווי טיארות על ראשה, בחופשות היא לבשה טרנינגים (היי לסטייל של היום),ג'ינסים וג'קטים בגזרות מחויטות (היי לסטייל של היום גם ), היא לבשה הכל וזה היה ניראה עליה מלכותי כל פעם מחדש.

היה בה משהו מיוחד.

היא בתודעה שלנו גם היום, מעניינת גם היום בגלל ולמרות כל ההיבטים שפירטתי לעיל.

גם 24 שנים אחרי מותה.

בקול שלה ובדרך שבה היא מספרת את הסיפור שלה בליווי תמונות וסרטונים, ראיונות שנערכו עימה בשנים הללו עד למותה ב-1997 בתאונת רכב בפאריז היא מביאה משהו רך, נוגה, עצוב אך בתוך הקול שלה יש גם תקווה יש פתיחות, יש כנות והתמודדות גלויה על חוויות חייה בארמון המלוכה וגם מה שקדם לו.

היא מפגינה אצילות מרשימה, אלגנטיות,אומץ וחיוך ביישני ומתוק שמשאיר אותנו באמפתיה ואהבה כלפיה.

היא היתה מלאה ברבדים, עומק ומודל בסגנון שלה שהנכיח את העומק שקיים גם באישיות שלה.

היא היתה לקראת ותוך כדי שינוי בחייה קצת לפני מותה, היא התחזקה, הם כבר היו לקראת גירושים (היא וצ'ארלס)היא היתה מאוהבת ולא בדודי אל פאיד (שאיתו היתה ברכב) אלא ברופא הפקיסטני הסנט חאן.

נסיכה היא הייתה בטייטל אבל היום אנחנו יודעות שחיים של "נסיכה" הם חיים שאנחנו יוצרות.

לשמחתי היום השיח הנשי הוא חזק, מעצים, אינו תלוי באחר אלא בעצמך, בשיח הפנימי שלך, בעשייה החיצונית שאת פועלת למענה, משמעות, אלו הם הדברים שיוצרים "נסיכה" לפי אמות המידה שלך.

אני מאוד אוהבת את ליידי די, דיאנה מנקודת המבט שלי היא אישה שלצד הכאב, לצד הסבל שהיא עברה היא דמות מדהימה, היא דמות מעוררת אמפתיה, דמות מסוגננת והסטייל שלה הוא אלמותי.היא לעולם תישאר דמות שהשפיעה בדרכה על המון אנשים.

אחד הציטוטים שלה

ONLY DO WHAT YOUR HEART TELLES YOU- PRINCESS DIANA


*תמונות לקוחות מפינטרסט

מה את מרגישה/חושבת שאת רואה תמונה שלה?

התמונה האהובה עליי היא הראשונה- השמלה המשלבת לבן עם הורוד.





135 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page