top of page
Search

מה לובשים?


אני חברה בהרבה קבוצות בהם יש נשים ואני עוקבת לא מעט אחרי סיפורים של נשים ושאלות שהן שואלות וגם מסתכלת על התשובות, שמחה לראות שהרבה נשים עוזרות אחת לשניה, מרימות אחת לשניה ויש גם כאלו שפחות, ששופטות ונותנות עצות ממקום אישי ופחות ממקום נקי וזה בסדר כי כל אחת מסתכלת מתוך עולמה הפנימי.

שבוע שעבר מישהי שאלה באחת הקבוצות וסיפרה שהיא חצי שנה אחרי לידה שניה, שיתפה את התסכול שלה בכך שהיא אינה מוצאת מה ללבוש, שהיא זקוקה לנוחיות בגלל תנועה מרובה עם שני ילדים וכו כו', עכשיו הרבה ענו לה איפה אפשר לקנות בגדים נוחים וגם כאלו שהמליצו לה על סטיליסטית וגם השם שלי בין כל התגובות היה שם.

מה שאני ראיתי ומנשים רבות שיצא לי ללווות בתחום הזה וגם מעצם היותי מאמנת הקשבתי למה שנאמר מתחת למילים, מעבר לאמפתיה מתבקשת,היא בעצם עברה למצב של אמא לשניים ואכן ההתנהלות היומית שלה השתנתה וגם ההרגשה בעקבות כך, כי כשאנו עוברות מצבים רגשיים בחיים (לידה, נישואין, גירושין,חיפוש עבודה וכו') לרוב משתנה גם ההסתכלות שלנו והרצון שלנו יחד עם השינוי הוא להתחבר מחדש.

הבגדים הם כלי מאוד עוצמתי שיכול לייצר שינוי בחשיבה ובהתנהגות ולפתוח זוויות חדשות בתוך עצמך.

איך?

כשאני נכנסת לארון הבגדים של כל אישה, זה שונה ומשתנה, כל אחת היא עולם ומלואו וכך גם ניראה ארון הבגדים, מבולגן או מסודר, בגדים על בגדים או צבע שולט בארון, יחד עם זאת זה לא רק הבגדים אלה כל מה שמתלווה רגע הזה שאת בוחרת מה ללבוש ואיך את מתנהלת מול זה ומה את מרגישה עם מה שאת לובשת.

לרוב אנו רוצות להרגיש נשיות, מסודרות ומנצלות את המיטב שיש לנו בארון (במקום לקנות ולקנות ולהשאיר טיקטים בארון) וגם יודעות איך להתאים ולגוון כל פעם מחדש וכמובן שלעשות זאת בקלות.

המון אני שומעת "פעם אמא שלי אמרה לי שיש לי שיער דק אז כדאי שלא אעשה הרבה פאנים.

"מישהי בחנות פעם אמרה לי שלבן לא מתאים לי מאז אני נמנעת", לכל אחת יש משפטים כאלו שנחרטו בזכרונה מאיזה תקופה שבה היא הייתה צריכה הכוונה ומישהי אמרה להן משהו שנישאר.

אז כל אחת יכולה הכל, הכל תלוי איך שמים ואיך עושים בהתאם לעצמך.

וזה אפשרי ללמוד איך לעשות זאת עבור עצמך ובאמת להתחיל שינוי מבורך שמשפיע על עוד דברים בחיים.

אז שנחזור לבחורה החמודה ששאלה איך מתלבשים? דיברנו , היה חשוב לי לשמוע ממנה מה היא הייתה רוצה שיהיה, מה חשוב לה בשינוי הזה ומשם לבנות את הדבר הנכון עבורה.

בשלב הראשון זה מפגש בארון הבגדים, קודם כל לראות מה יש, לייצר שילובים, לפתוח את זוויות הראיה ולעשות רשימה מדוייקת של מה חסר ומשם ללכת ולקנות את מה שראינו שהיא צריכה וללמוד ביחד איך לקנות בפעם הבאה.

ואם בנתיים את רוצה קצת רעיונות וקצת השראה כנסי ללינק השאירי פרטים ואשלח לך קובץ צבעוני להדפסה "אתגר 30 יום בסטייל " שבו כל יום תוכלי לקבל השראה ורעיונות מה ללבוש או להוסיף ללוק היומי .

https://www.wear-happiness.com/30

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page