top of page
Search

השתקפויות

מעבר למראה היומיומית שלי בחדר האמבטיה וגם זו שליד הדלת יציאה מהבית, אני מסתכלת על עצמי דרך הדברים שקורים לי בחיים, אני רואה את האנשים שמגיעים לשביל שלי, אלו שנשארים ואלו הזמניים, הארעיים וכל אחד מהם מספר לי משהו על עצמי.

לפעמים אני מקבלת מלאה אהבה וחיזוקים ואני יודעת שהאנרגיה שלי משדרת משהו טוב, כשאני בטוב זה עוזר לי להגדיל את הטוב הזה, כי בואי נודה בזה זה כייף להיות בטוב לא?(גם אם יש קול קטן בפנים שאומר משהו אחר .), כי לצערי אני מכירה כאלו שיותר מידי טוב לא עושה להם טוב... איך זה יכול להיות אתם שואלים? או שואלות..

זה בגלל שהאמונה שלהם שאין טוב בלי רע, שלא יכול להיות שכל הזמן טוב אני צריך לאזן את זה.

האמת שהחיים עושים זאת לבד, זאת אומרת לא שאני חושבת שתמיד מגיע רע אלא שמגיע גם קושי, וכשהוא מגיע, אני מנסה לשים לב לעצמי בתקופה הזו, פחות אצבע מאשימה כלפי חוץ (למרות שלפעמים ממש בא לי להגיד הוא/היא מגיעלים וזה לא אני זה הוא/היא), אני חושבת גם על התגובות שלי, איך אני מגיבה למצבים כאלו.

אישית אני מאופקת יחסית לאנשים אחרים בסביבה הקרובה שלי, אני בוחרת לראות את הטוב כי אני מאמינה שטוב מביא טוב, אני מאמינה באמונה הזו.

מה שאני מתמקדת בו גדל, אז נכון שלפעמים יש קשיים ממש מרגיזים שבא לנו לרגע לשבור את הכלים ולא משחקים אבל לצד זה יש גם טוב, ואם נשכיל בהשתקפויות שלנו לשים לב לטוב, נגדיל אותו, כך שגם ברגע הקשה נדע להגיד שיהיה עוד טוב(-: שזה רק בא ללמד, לעזור לנו לצמוח ולגדול כאנשים, כי בפעם הבאה אם נלמד מטעויות (לרוב נעשה אותם כמה פעמים עד שנשכיל) נדע מה עושה לנו טוב ומה לא ונוכל לבחור.

אז מה עושה לך טוב?


כי כשאת יודעת מה עושה לך טוב ואת מגדילה אותו את מתחברת למשאבים ולכוחות שלך שברגע שתצטרכי אותם תוכלי להגיע אליהם מהר.

לבנות בסיס טוב זה מה שיחזיר אותך הבייתה. ומה זה הבייתה.... כבר לפוסט אחר.

מעניין אותך? תכתבי לי

ותזמיני חברות כי להיות ביחד ושתף ביחד יוצר בית חם- ללבוש אושר
















21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page