top of page
Search

"דברים שאת לא צריכה"

כל מפגש חדש עם אישה שאני מלווה, אני לומדת עוד משהו חדש, ואולי הרבה יותר ממה שאני יודעת ( דברים שרואים ממרחק הזמן).

חלק מהידע הזה אני רוצה להעביר אליכן, כך שתוכלו לקבל השראה, רעיונות וליישם גם בעצמכן. שבוע שעבר ליוויתי מישהי בתהליך סטיילינג INSIDE OUT עמוק,מדהים ומעורר השראה עבורי שגרם לי לנפות ולשחרר עוד דברים שאני לא צריכה מהבית,וגם גרם לי להביט עוד יותר עמוק במה שקורה אצל כל אחד פנימה. מאחר ואני מאמינה ב״נאה דורש נאה מקיים״ או ״walk the talk ״ מי שמעדיפה את זה באנגלית (-:. גם אני עושה הרבה ניפויים ושיחרור בגדים מהארון שלי ויחד עם זאת משתדלת לרכוש באמת פריטים מדוייקים יותר כשאני הולכת לקנות משהו גם ברכישה ספונטנית. אני קונה פחות (מודה שפעם הייתי מעמיסה ומעמיסה במיוחד בח"ול,המון שקיות מלאות בבגדים ולא רק בגדים אלא אקססוריז ונעליים וגם פיצ'פקעס לבית) עם הזמן ועם כמות הניפויים שעשיתי ראיתי כמה אני לא לובשת, ראיתי כמה לבשתי ומיציתי יחסית מהר, כמה פריטים שחשבתי שאני אוהבת אבל אין להם שימוש תדיר, בקיצור, אחרי שעשיתי שיפוץ בסוף אוגוסט שמטרתו הייתה לרענן, לחדש ולהוריד עומס,ניפיתי מהבית 10 שקים של ״דברים שאני לא צריכה״, אתמול שיחררתי עוד 6 כאלו. אז כן היה הרבה, מהרבה שנים, דברים שכניראה היה לי קשה לשחרר ופתאום זה בא בקלות, דרך המפגש עם האישה המקסימה שבחרה בי ללוות אותה בתהליך מאוד מעצים, הפרידה פתאום באה בקלות. המפגש הזה בשישי האחרון שזור בעוד מפגשים קסומים שאני תמיד יודעת איך הם יתחילו אבל אם פעם לא יודעת מה יקרה בתוך התהליך, השחרור והניפוי השאיר את העיניים של שתינו עם לחלוחית ,היו שם הרבה פרידות ( ולא רק של בגדים) מעל 7 שקים של בגדים חלקם הגדול בכלל לא שלה, עומס גדול הושל והדרך נפתחה.

יש אפשרות לפתוח את הדלת לתוך עולמכן הפנימי בהרבה דרכים, הבגד הוא כלי מעצים ומקסים ויש לו השפעה גם בפנים וגם בחוץ וזה כל היופי...






כמה טיפים בשבילכן

* כל רבעון תפני דברים מהארון (ולא רק מהארון), אפילו אם את מרגישה שכבר ניפית ואין מה תגלי שגם פרידה ממשהו אחד משנה משהו אחר (כמו מחשבה,שינית אחת,הורדת אחת ישר נפתחת למשהו חדש,פינית מקום).

* אם קשה לך תשאלי את עצמך מה יש בפריט הזה,תבדקי אם הזיכרון הוא טוב עבורך,האם להאיחז בעבר משרת אותך היום בהווה?

*כל פריט שאת ניפרדת ממנו, בהשראת מארי קונדו, תגעי בו, תיפרדי מהזיכרון,תגידי תודה על מה שהיה, על כך שהפריט שירת אותך או לא בזמן שהיה אצלך לאט או מהר זה תלוי בתחושה מול הפריט.










37 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page